Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LHV

Lord Havelock Vetinari

27. 10. 2010 18:15
Já se naučil

nasadit strašlivý výraz, který je většinou odradí a pokud ne, tak řeknu, že tarif nechci. Ale takoví voňavkáři, ti jsou dvakrát tak vlezlí a neodbytní. Jednou u vchodu do kšeftu jsem musel jednoho odstrčit a ještě mu říct, ať mě nechá a neotravuje svými smrdutými utrejchy slušné lidi. Když jsem se pak vracel nazpět, ještě se pazdrát zeptal, jestli jsem si to nerozmyslel.

0 0
možnosti
BR

Stobka

27. 10. 2010 15:44
nejlepší obranou je útok

já užívám třeba poznámku, že mu to sako k těm riflím vůbec nesedí, že by si měl pořídit kvalitní oblek

0 0
možnosti
RK

romualda

27. 10. 2010 12:31
Lidi v obleku a s deskami v ruce

Lidi v obleku a s deskami v ruce obcházet velkým obloukem :-)

0 0
možnosti
LP

xToMMeT

27. 10. 2010 12:46
Re: Lidi v obleku a s deskami v ruce

Tohoto jsem si vsiml v pondeli. Sel jsem na pohovor, tudiz v obleku a sve papiry jsem si zvykl nosit v kozene spisovce. Tudiz jsem vypadal jako jeden z tech podivnych prodejcu a melo to sve vyhody - ani jeden me nezastavil a lidi uhybali :)

0 0
možnosti
LH

Tryskomys Muf

27. 10. 2010 12:26
Zakladni pravidlo je

Zakladni pravidlo je - nikdy se nepoustet do reci s podobnyma otravama.  Identifikace otrapu je velmi snadna jiz na dalku - obvykle stoji v nejuzsim pruchozim miste, kde chodi nejvic lidi a blokuji pruchod. Diky tomu ma clovek takrka vzdy par sekund na to - rozhodnout se, zda se otravovi vyhne, zda ho posle do onech mist, pripadne zda dojde k fyzicke inzultaci :-).

0 0
možnosti
CM

Chico Mendes

27. 10. 2010 11:33
Rázně na ně!

Mě oslovili dealeři asi třikrát. Dvakrát jsem jim odpověděl, že volám z okna. Potřetí se mně pojišťovací otrapa v mém věku zeptal, u které jsem zdravotní pojišťovny. Řekl jsem mu: "Co je ti do toho?" Kluk vytřeštil oči a zůstal stát v němém úžasu nad mou nebetyčnou drzostí. Když jsem odcházel, pořád za mnou zíral, jako by se chtěl vydat za mnou a celou věc dořešit. Za hlavní věc považuji nepřipustit žádnou diskuzi - tím se zvyšuje dealerova šance uzavřít smlouvu. Občas poslouchám reakce sousedů na otravy hlavně z tel. společností a překvapuje mě, kolik oslovených stále jedná ustrašeně, vymlouvá se i de facto omlouvá. :-/

0 0
možnosti
JD

pedr64

27. 10. 2010 11:39
Re: Rázně na ně!

tak každý se nějak živit musí, stačilo by jednoduše "nemám zájem", než být zbytečně hrubý

0 0
možnosti
MB

Mychal.B

27. 10. 2010 11:32
Anebo stačí říct,

že měsíčně provoláte pade, maximálně stovku a co vám tedy může nabídnout. Ještě jsem nezažil, že by jim nesklaplo ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS