Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

kykor

9. 1. 2011 19:57
no

cílovou skupinou ani jedné z reklam nejste, protože pro ně se svým příjmem a potřebami nejste zajímavý. Ale kde jste sebral tu hloupost, že se notebooky nakupují podle cena/výkon? možná u vás na kolejích, ale to opravdu není významné :-) kdybyste se držel svého kopyta a napsal, jaký nb máte vy, čtenáři by vás hnali s posměchem, jeden větší odborník než druhý

0 0
možnosti
MK

epow

9. 1. 2011 20:54
Re: no

Hloupost, hmmm ... možná máte pravdu, když vidím letáky z hypermarketů, kde jsou notebooky mezi chlebem a salámama. Vycházel jsem z vlastní zkušenosti - ať už z výběru svých přátel, kteří ví, co kupují, tak i podle toho, že jsem byl několikrát osloven pro pomoc s výběrem lidmi, kteří tomu nerozumí. Řekli, kolik na to mají a co na tom hodlají dělat, prošel jsem nabídku a vybral nejvýkonější sestavu v cenovém limitu. V podstatě mě na tento postup navedli sami ... je naprosto možné, že se najdou i tací, co kupují notebook podle grafiky na zadní straně displaye nebo tací, co si koupí nový notebook, když se jim u stávajícího vybije baterka. Nemyslím, že to je nějak významná skupina.

Jinak mám Asus k50ip-sx119v, pokud vás to zajímá.

0 0
možnosti
J

jaanaaa

9. 1. 2011 18:50
ano

;-D

0 0
možnosti
R

Roger.Wilco

9. 1. 2011 18:41
.

Reklamní bannery? Snadná pomoc, stačí používat Firefox a Adblock Plus. :-) Nevím, co to je internetová reklama.

0 0
možnosti
O

Obcas.mi.vynechava.klavesnice

9. 1. 2011 20:29
Re: .

Svata pravda. Treba cteni Idnesu bez adbloku je dusevni sebevrazda.

0 0
možnosti
SW

hph

9. 1. 2011 18:04
Karma,

ale za to REKLAMARE zastřelit. Francouzsky to určitě není. Buď to prosím změňte na RÉCLAMER, nebo tam dejte jiný jazyk (latina, italština). Pochybuju sice, že je to někde s K, ale pravopis jedné hlásky je detail.

0 0
možnosti
MK

epow

9. 1. 2011 18:54
Re: Karma,

Děkuji za upozornění ... čerpal jsem z wikipedie http://cs.wikipedia.org/wiki/Reklama ... no, akademická práce to není, tak mi za to snad nikdo hlavu neutrhne

0 0
možnosti
BK7

bledy kanadan 7

9. 1. 2011 17:55
Nevím jak

hrabě Monty Ch.,ale já dávám karmu.

0 0
možnosti
S

someone_else

9. 1. 2011 17:55
Děkuju, Martine,

mluvíte mi ze srdce, ale nebál bych se přitlačit: nevím kde se ten trend bere, ale zdá se, že reklama má kohokoli aspoň trochu soudného především urážet. Jinak si ten bezedný sajrajt neumím vysvětlit. Vedle všech těch „koz pro Afriku“ a „škol v Afriku“ navrhuju „s reklamou do Afriky“ (doporučuju destinace typu Niger apod., kde se už nemůžou dočkat). Nepochybně by to vyřešilo mnohé…

0 0
možnosti
AG

angr

9. 1. 2011 17:52
a že to teda píšete

TV už asi rok nevlastním, protože další rok před tím, jsem se na ní podíval jenom 2x, takže jsem nabyl dojmu, že ji fakt nepotřebuji. S rádiem je to podobné, i když v autě jej mám. Takže si o sobě také troufám tvrdit, že jsem reklamou téměř nepolíbený nebo chcete-li pouze lehce ovanutý. To ovšem znamená, že mi jako taková ani nevadí, takže vlastně nemám důvod si na ní stěžovat. Tak proč tolik humbuku? A na druhou stranu je potřeba říct, že nebýt reklamy, která částečně přispívá k povzbuzení zájmu o tu konkrétní věc či službu, asi bychom chcípli hlady, nebo bysme si ji stejně vymysleli... Takže se tomu zabránit nedá..... ale nic ve zlým....

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1685x
Člověk, který se chce podělit o svůj přehled, nadhled, podhled, rozhled i průměty do jiných dimenzí při své cestě za nesmrtelností

Seznam rubrik