Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obludni_K

4. 4. 2011 19:06
Jen si kupte kus Měsíce,

bude legrace až vám přijde vyměřená Měsíční pozemková daň i s patřičnými sankcemi z prdlení, počítám že když už tak bude astronomická. A bojte se okamžiku, kdy začne z vašeho neudržovaného pozemku létat sousedovi na jeho claim měsíční prach a vy obdržíte výzvu k uvedení své državy do pořádku :-)))))

0 0
možnosti

kaktusak

4. 4. 2011 0:17
Záleží jedině na tom, jak silnou máte armádu

0 0
možnosti

dolch

3. 4. 2011 17:25
Nevím, jak vy

ale já bych tam bydlet nechtěl.

0 0
možnosti

govi

3. 4. 2011 15:38
Já jsem majitelem celého vesmíru !

Dnes v půl jedný odpoledne jsem si to sám odhlasoval !...........  A ted mě nezbývá než dófat, že se někde neobjeví temná síla a nepude mě po krčku ....:-P

0 0
možnosti

Ctitel Giuseppe Verdiho

3. 4. 2011 13:02
Majitelka Slunce

Ta dáma, která by po mně chtěla daň ze světla, by měla mít smůlu. Já jsem si o světlo nežádal, její hvězda mi ho dodává nezávisle na mé vůli. Stejně jako na fotbalový stadion se na zápas platí vstupné, ale nikdo nemůže chtít vstupné po mém strýci Vladislavovi za to, že se na fotbalové zápasy dívá z okna svého bytu, odkud je vidět na celé hřiště. On přeci nikoho nenutí, aby nedaleko jeho paneláku ten fotbal hrál. To spíše já bych mohl na adresu té španělské majitelky Slunce tvrdit, že o žádné světlo nestojím, že mám raději tmu, a žádat po paní majitelce odškodnění za to, že její zdroj světla mě obtěžuje. Nemusí jít, jak říká autor tohoto článku, o to, že mě slunce oslňuje. Já mám právo tvrdit, že nechci vůbec žádné světlo. Že i o víkendu bych ten pěší dvacetikilomentrový výlet do přírody raději absolvoval v naprosté tmě a při teplotě -273 stupňů Celsia. Je to sice nesmysl, ale ať mi někdo dokáže, že to není pravda.

0 0
možnosti

Paeris Kiran

3. 4. 2011 12:50
:-)

Fyzické vlastnictví je 9/10 práva.

Pozemky na jiných planetách budou (stejně jako tomu bylo u kolonií v 13-19 století) přivlastňovány systémem kdo dřív přijde ten dřív mele.  

0 0
možnosti

epow

3. 4. 2011 12:56
Re: :-)

To je pravda ... otázkou je, jestli se za to braní dá považovat nějaký načančaný papírování

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1685x
Člověk, který se chce podělit o svůj přehled, nadhled, podhled, rozhled i průměty do jiných dimenzí při své cestě za nesmrtelností

Seznam rubrik